אחזקה-שוטפת עמית סאן סולר- חברה להקמה ותחזוקת מערכות סולאריות - אחזקה שוטפת
0549182060
הקיץ בעיצומו - וזה בדיוק הזמן שלכם לתת לשמש לעבוד אצלכם! במיוחד בתקופת קורונה - זה הזמן לדאוג לעתיד כלכלי יציב יותר שנת 2020 נקבעה ע"י רשות החשמל כשנת הגגות - הצטרפו ללקוחותינו המעושרים מזל טוב ללקוחות שחוברו מתחילת השנה - מאילת ועד קרית שמונה עשרות לקוחות לאחר חיבור סופי עובדים חדשים בעמית סולאר - 2 הנדסאי בניין חדשים , שי ואלירן , הצטרפו לצוות המוביל בענף אצלנו קולטים עובדים חדשים - מצדה נקלטה במחלקת הנח"ש ומרינה במחלקת קשרי לקוחות . אצלנו בעמית סולאר עושים הכל לטובת שיפור מתמיד באיכות השירות מתחילת 2020 מנהלי המכירות שוברים שיאים בעמית סולאר - החתימו 43 לקוחות חדשים ו 4 שדרוגים וממשיכים קדימה במלוא האנרגיה בעמית סולאר נותנים ללקוח - מקסימום תפוקה עם מינימום תחזוקה הקמת מערכת סולארית על הגג - רק עם הכי מקצועיים בענף רשות החשמל קבעה - האסדרה הקיימת ממשיכה עד לסוף השנה האסדרה מאפשרת עד 200 קילו וואט - מסתיימת בסוף דצמבר . תתקשרו אלינו עוד היום . הצטרפו כחברים לפייס בוק שלנו - הרווח יהיה כולו שלכם עובדי עמית סולאר שוברים שיאים - גידול של 131% בחיבורים סופיים מתחילת השנה לעומת אותה תקופה ב 2019 שר האנרגיה שטייניץ - שליש מהאנרגייה בישראל תגיע ממקורות מתחדשים בריאות כדור הארץ חשובה לך - הצטרף למגמה עולמית ותהיה יצרן ירוק של אנרגיה בעלי גגות מעל 200 מ"ר - קבלו החלטה כלכלית חשובה ותתקשרו אלינו , בסוף דצמבר מסתיימת האסדרה והתעריף יורד ישראל מדורגת במקום ה-9 בעולם - מבחינת הספק סולארי מותקן לנפש, עם 247 וואט/נפש ו-2,104MW מותקן. בוא הצטרף !!! רוצים לראות אותנו בפעולה - - הכנסו לפייס בוק שלנו . ממולץ בחום . רוצים שקט כלכלי בעתיד - תקנו לעצמכם מערכת סולארית שתניב לכם המון כסף יש לך גג פנוי ? - תן לנו להשכיר אותו ממך ל 25 השנים הבאות . הכנסה פאסיבית ללא מאמץ .

אחזקה שוטפת

ביצוע אחזקה למערכת הסולארית משמר אותה במצב טכני תקין , משמר תפוקות ייצור גבוהות , חוסך רעשי רקע ללקוח , הפסדים כספיים ניכרים ומצמצם התעסקות עם תקלות שעלולות לצוץ במעלה הדרך .

המשימות הנדרשות במסגרת אחזקה מונעת הם :

  • בדיקות תקינות קונסטרוקטיביות – בודק המערכת מבצע בדיקה ויזואלית לכל המערכת , על כל מגוון חלקיה , לאיתור ולחיזוק חיבורים מכניים חופשיים , כבילה משוחררת , שלטים חסרים , נעילת וכיסויי ארונות וקופסאות , חוזק קונסטרוקציה , עיגון פאנלים לקונסטרוקציה , עיגון תעלות רשת , עיגון מכסים לתעלות רשת ועוד ועוד . הבודק מבצע את הבדיקה לפי פרוטוקול מוסדר ורב סעיפים בשיטת Mandatory check list .
  • בדיקות תקינות חשמליות – חשמלאי מוסמך יבצע חיזוקי חיבורים חשמליים בארונות ובקופסאות החשמל , בדיקות תקינות הולכת חשמל באמצעות מכשירים ייעודיים כמו מצלמה טרמית , בדיקת תקינות מנתקים ומפסקים , בדיקות לאיתור זליגת חשמל ואיבודי אנרגיה , ועוד ועוד . הבודק מבצע את הבדיקה לפי פרוטוקול מוסדר ורב סעיפים בשיטת Mandatory check list .
  • ניטור תפוקות המערכת – מוקד הניטור של החברה מאפשר למנהל המוקד באמצעות תוכנות ייעודיות לאתר באופן יזום ויום יומי תקלות המובילות לירידה בתפוקות המערכת מיד בקרות האירוע . הבנת הגורם לירידה בתפוקה חיוני לשמירה על תפוקות ייצור גבוהות ומאפשר לנו להציע מגוון פתרונות להשבת התפוקה לרמתה המצופה . מנהל המוקד הינו תפקיד ייעודי בחברה שכל תפקידו הוא לוודא שכל המערכות עובדות כמתוכנן , ואם יש ירידה בתפוקות – מעדכן ומשלב גורמים נוספים בחברה ומחוצה לה שביחד מגבשים פתרון .
  • ניקיון הפאנלים - הזכוכית המכסה את הפאנל מתלכלכת באופן טבעי מאבק , חול , זיהום אוויר , ולכלוכים שונים נוספים כמו לשלשת ציפורים ופסולת שעפה עם הרוח . על מנת לשמר את יכולות נצילות הפאנל להפקת החשמל חשוב ביותר לשמור על ניקיון הפאנל , במיוחד בחודשי האביב הקיץ והסתיו כאשר אין גשם . שטיפת הפאנלים יכולה להתבצע ע"י מערכות אוטומטיות אשר מותקנות על הפאנלים או בשטיפות ידניות . בנוסף חשוב בנוסף לשמור על סביבת גג נקיה מכל חפץ שעלול לעוף ברוח וליפול על הפאנלים לטובת מניעת הצללות ( כמו קרטונים וניירות וכו' ) ושברים ( מקלות , קופסאות פח וכו' ).
  • גיזום עצים וצמחיה גבוהה הגדלה באזור המבנה עליו מותקנת המערכת , העצים גורמים להצללה אשר מורידה את התפוקה .

גאנט המשימות המומלצות : ( היום הקובע – יום החיבור לרשת הארצית )

  • אחזקה מונעת - פעם בשנה
  • תקינות חשמלית – פעם בשנה
  • ביצוע ניקוי ושטיפה לפאנלים – מס' פעמים בשנה , התדירות משתנה משתנה לפי תנאי האקלים והסביבה מומלץ 5 או 6 פעמים בשנה. 
  • ניטור שוטף למערכת הסולארית ע"י מוקד ייעודי שיודע לנתח את הנתונים המתקבלים ממערכות הניטור 
  • גיזום – לפי הצורך , באחריות מלאה של הלקוח , החברה איננה מספקת שירות זה .

עלות האחזקה השנתית לפי המפרט המוצע משתנה מלקוח ללקוח לפי גודל המערכת , מיקום גאוגרפי , תנאי אקלים , קרבה לאתרי עבודה , אזורי תעשיה ומחצבות .  

כמובן שניתן לשנות את המפרט בהתאם לבקשתכם , כלומר להעלות או להוריד את תדירות משימות האחזקה , או לבצע עצמאית חלק ממשימות התחזוקה . מה שנח לכם ובהתאם לתקציב שמתאים לכם .

עלות טיפול בתקלות / אחזקת שבר – עלות הבדיקה השנתית איננה כוללת תיקון התקלה עצמה ו/או החלפת ציוד או רכיבי מערכת שאינם במסגרת האחריות אם וכאשר יימצא כזה . במקרה כזה תוגש ללקוח הצעת מחיר והסבר מקיף על הבעיה ועל אופן התיקון המומלץ .

באפשרותך לבחור איזה מבין הפעולות או חלקם לבצע עצמאית  ובכך להקטין עלויות .
קריאות שירות – עלות הקריאה מורכבת ממרחק הנסיעה, מאפייני הטיפול באתר, עלות הרכיבים שיש להחליף אם יש להחליף וזמן עבודת החשמלאי באתר